Kategorie

czwartek, 11 kwietnia 2013

WITAM!

                                        Witam wszystkich na nowo powstałym blogu!
Utworzyłem go gdyż brakowało mi w Polskim internecie strony stricte o filmach na Blu-Ray.Jeżeli jesteś kolekcjonerem lub po prostu interesują cię filmy ,to ta strona jest dla Ciebie.Będziesz mógł na niej śledzić polskie oraz zagraniczne premiery na Blu-Ray/Blu-ray 3D,ale oczywiście nie zabraknie też informacji o premierach kinowych,filmach które są dopiero w produkcji czy też ciekawostek ze świata filmowego.
P.S proszę o wyrozumiałość!Na pewno w tekstach będę popełniał błędy gramatyczne dlatego też jeżeli pedantycznie podchodzisz do tego typu spraw to opuść tego bloga :)
P.S.2 Jeżeli masz jakiś pomysł by uatrakcyjnić tego bloga pisz  komentarz! 
Zatem..zaczynajmy!




3 komentarze:

  1. wszedłem po linku u geeka :) na blue raya mnie nie stać więc blog nie dla mnie, ale mała porada zmień trochę czcionkę - wyłącz pogrubienie czy coś, bo ciężko się czyta :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okey,pierwszy komentarz także wielkie ci dzięki,a co do czcionki to możliwe że coś z tym zrobię :)

      Usuń
    2. Ja tez nie korzystam z tego formatu. Za duży koszt. U mnie króluje DVD.

      Usuń